ITS: Różnice pomiędzy wersjami
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 14: | Linia 14: | ||
* obsługa zgłoszeń od klientów zewnętrznych i wewnętrznych, zarówno w małych firmach, MSP jak i dużych korporacjach. | * obsługa zgłoszeń od klientów zewnętrznych i wewnętrznych, zarówno w małych firmach, MSP jak i dużych korporacjach. | ||
Wiadomości e-mail przychodzące do aplikacji ITS objęte są [[Ochrona antyspamowa|ochroną antyspamową]]. | Adresy e-mail, które mają być obsługiwane w aplikacji ITS należy [[Konfiguracja obsługi adresu e-mail w ITS|odpowiednio skonfigurować]]. Wiadomości e-mail przychodzące do aplikacji ITS na te adresy objęte są [[Ochrona antyspamowa|ochroną antyspamową]]. | ||
Uwagi: | Uwagi: |
Aktualna wersja na dzień 19:17, 16 sty 2024
ITS to aplikacja do obsługi zgłoszeń (ang. Issue Tracking System), bazująca na open source-owym projekcie Znuny (dawniej OTRS CE).
W przypadku serwisu korzystającego z domeny o nazwie moja.domena, aplikacja ITS dostępna jest za pomocą przeglądarki internetowej (np. Firefox lub Chrome) standardowo pod adresem https://its.moja.domena/
Adresy URL paneli agenta i klienta aplikacji ITS w danym serwisie znajdują się w panelu administracyjnym tego serwisu, na stronie Aplikacje / ITS.
Z panela agenta aplikacji korzystać mogą wyłącznie aktywni użytkownicy należący do grupy users_its_agents lub/i administrators, za pomocą ważnego certyfikatu posiadającego przynajmniej jedno z następujących uprawnień: ITS, AnyNonAdm.
Z panela klienta aplikacji korzystać mogą wyłącznie aktywni użytkownicy należący do grupy users_its_customers lub/i administrators, za pomocą ważnego certyfikatu posiadającego przynajmniej jedno z następujących uprawnień: ITS, AnyNonAdm.
Aplikacja ITS wykorzystywana może być m.in. w następujących obszarach:
- obsługa zgłoszeń e-mail lub rejestrowanych ręcznie w biurach obsługi klienta, działach helpdesk,
- obsługa reklamacji i zapytań w serwisach i sklepach internetowych,
- obsługa zgłoszeń od klientów zewnętrznych i wewnętrznych, zarówno w małych firmach, MSP jak i dużych korporacjach.
Adresy e-mail, które mają być obsługiwane w aplikacji ITS należy odpowiednio skonfigurować. Wiadomości e-mail przychodzące do aplikacji ITS na te adresy objęte są ochroną antyspamową.
Uwagi:
- Niezależnie od wykorzystywanej przeglądarki internetowej zalecamy używanie jej najnowszej stabilnej wersji zalecanej przez jej producenta oraz regularne aktualizacje.
- Nie wszystkie funkcjonalności oferowane przez projekt Znuny są dostępne w aplikacji ITS. W przypadku wątpliwości polecamy sprawdzenie dostępności potrzebnych elementów w serwisie demo.
Zobacz też: